Kadingir en el ceip Elisenda de Montcada

12-04-2011 07:41

Este jueves, 14 de abril, calentando ya motores para la gran fiesta de Sant Jordi, vamos al ceip Elisenda de Montcada, una escuela  situada en un entorno privilegiado, a pie de montaña, a la entrada de Barcelona.

Allí nos esperan los dos grupos de sexto curso y los dos grupos de quinto de Primaria que están leyendo El cetro de Zink.

Sin duda va a ser una sesión memorable. ¡Casi setenta chicos y chicas a los que poder descubrir los secretos (algunos) de Ki!

¡Gracias por invitarnos a compartir nuestras historias con vosotros, Alicia!

Foto: Joan Puig                                                              :)




[lang_ES]Comentarios:[/lang_ES][lang_ca]Comentaris:[/lang_ca]

  1. @lm@rito

    wow, me hubiera encantado estar en Barcelona…KADINGIR es absolutamente genial…^^

  2. fit

    El meu fill ha trobat a casa el primer nº del Harry Potra i està com boig buscant els altres o el volum recopilatori. Podrieu si us plau dir-me on el puc aconseguir. Encara és operativa la pagina DEUVOSGUARD per comprar-lo on-line? Veig que la darrera entrada és del 2008. Gràcies.

  3. merce

    He reenviat el teu correu a en Joan que és qui et podrà dir la manera d’aconseguir aquests Harry Potra.
    Se’n va fer un volum recopilatori molt xulo i suposo que és el que t’anirà millor de tenir.

[lang_ES]Escribe tu comentario![/lang_ES][lang_ca]Digues la teva![/lang_ca]


Corporación Kadingir